kofou14
01 March 2007, 12:34
Το ονοματεπώνυμό μου ειναι Κώστας Μπαμπικης.
Είμαι 15 χρονών.
Είμαι απο Γιαννιτσά,Πέλλα.
Είμαι μαθητής στο 1ο γυμνάσιο Κρύας Βρύσης.
Παιζω εδω και 3 χρόνια.
Έχοντας εμπειρεία 3 ετών πιστεύω πως μπορώ να βοηθήσω τους παίκτες στα περισσότερα σημεία που μπερδεύονται, και για αυτό ακριβώς το λόγο πιστεύω πως μπορώ να τους κατατοπίσω αρκετά καλα.
Συνολικά μεχρι τώρα έχω παίξει σε 4 servers.Στον e-global, τον Vendetta, τον The Game και τον The Abyss.
Το οτι ήθελα να δοκιμάσω κάτι πέρα απο το κανονικο (για εμένα τουλάχιστον.)Όντας player κοντα 3 χρόνια, νομίζω πως είναι καιρός και εγώ να δω το παιχνίδι απο μια άλλη πλευρά.
Όχι, δεν εχω ξαναζήσει τέτοια εμπειρία είναι πρώτη μου φορά.
Όχι ακριβώς , αλλα πιστεύω πως έχω τις γνώσεις.Πάντως νομίζω πως σε αυτό θα με βοηθήσετε και εσεις.
Ναι έτσι νομίζω.
Θα μπορώ να είμαι online κάθε μέρα από τις 18:10 εώς τις 20:30 ή μεχρι 23:45.
Παίζω από το σπίτι μου.
Τον θεωρώ δύσκολο γιατί μερικές φορές pk άρουν στα starting villages αλλά υπάρχει ο GM για να βοηθάει.Θα πρότεινα να βάζουν jail πιό συχνά.
Επιθυμιτό GM name:@BountyHunter
Είμαι 15 χρονών.
Είμαι απο Γιαννιτσά,Πέλλα.
Είμαι μαθητής στο 1ο γυμνάσιο Κρύας Βρύσης.
Παιζω εδω και 3 χρόνια.
Έχοντας εμπειρεία 3 ετών πιστεύω πως μπορώ να βοηθήσω τους παίκτες στα περισσότερα σημεία που μπερδεύονται, και για αυτό ακριβώς το λόγο πιστεύω πως μπορώ να τους κατατοπίσω αρκετά καλα.
Συνολικά μεχρι τώρα έχω παίξει σε 4 servers.Στον e-global, τον Vendetta, τον The Game και τον The Abyss.
Το οτι ήθελα να δοκιμάσω κάτι πέρα απο το κανονικο (για εμένα τουλάχιστον.)Όντας player κοντα 3 χρόνια, νομίζω πως είναι καιρός και εγώ να δω το παιχνίδι απο μια άλλη πλευρά.
Όχι, δεν εχω ξαναζήσει τέτοια εμπειρία είναι πρώτη μου φορά.
Όχι ακριβώς , αλλα πιστεύω πως έχω τις γνώσεις.Πάντως νομίζω πως σε αυτό θα με βοηθήσετε και εσεις.
Ναι έτσι νομίζω.
Θα μπορώ να είμαι online κάθε μέρα από τις 18:10 εώς τις 20:30 ή μεχρι 23:45.
Παίζω από το σπίτι μου.